överlistad

Överlistad av sitt egna barn på 2 år. Go mama girl! Höhö. Jag blev instängdi sovrummet av en liten Celwin som tyckte han skulle ställa upp dörren helt från garderobsförrådet så den blockerade sovrumsdörren, men inte råga på det att bara ställa upp dörren, nä han har ju slagit upp dörrarna hejvilt lixom så det har blivit ett litet hål i sovrumsdörren så dörrhandtaget från förrådsdörren lixom glider in i och fastnar så man får inte upp dörren från sovrummet ALLS... fattade ni? Knappt jag heller.. Det har aldrig hänt förut och tur att Gabriel var här så han kunde stänga förrådsdörren så lilla mamma kunde komma ut. Paniken steg några grader, haha. Härligt!
 
Idag ska jag ta och göra taco-lasagne, mums gud vad hurtigt! Sitter och inväntar på att tiden ska springa lite snabbare förbi här så jag kan dra iväg och träna och sen hämta kidsen, hurtig som man nu är vill jag ändå inte lixom gå och träna, gå hem och sen gå och hämta barna, nä alltså ngn måtta får det väl ändå vara ;)
 
 
 
Rihanna - Stay


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0