present avklarat

Jag lyckades till slut hitta två grejer till lillkillen vi ska fira imorgon. Men jäklar vilket velande, det är så svårt med presenter tycker jag, till och med till mina egna barn. 
 
Jag träffade på min Gabriel med sin farmor utanför ica. Gabriel min fina Gabriel, gud vilken fin pojke jag har. Han har formats till en sån underbar liten smart och duktig kille. Om man bortser från dom trotsiga djävulshornen som slinker upp oftast när han är tillsammans med sin likadanne lillebror, fast såklart tillhör det ju, det är endel av deras utveckling och jag skrattar mig lycklig att jag har så fina och FRISKA barn, herregud. Man ska inte klaga. Fast det förstås.. småbarnsmammor får faktiskt gnälla ibland. ;) man får vara trött, man får faktiskt det. Det ÄR inte alltid en dans på rosor, hur friska barn man än har. Jag sänder en tanke åt alla er som har det jobbigt därute. 
 
Bakat en kladdkaka till min käre far imorgon. Jäkla gottegris det där. Han skulle ju kunna smälla i sig hur mkt sött som helst. Allt gott.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0