savier of the day

Kolla in den här, en sån satsar vi på om vi ska ha skogs/stampbröllop!
 
 
Jag vet oxå vem jag skulle vända mig till för att göra den åt oss :) skulle väl inte tro att det skulle vara några som helst problem när man även har en bild att gå efter.
 
Savier of the day var Celwins farfar som kom och hämtade Celwin i fm. Tack och lov för det. Hade nog gått i tusen bitar annars. Är inte alls så stadig på benen eller i huvudet idag. Snurrig och jävligt förskyld, febevervärk i hela kroppen men ingen feber. Genomtäppt i snoken och nässprej verkar inte funka heller dessvärre, lucky me. Men var ändå tvungen att gå fram på ica en sväng så vi drog på oss kläderna med Gabriel och vandrade. Träffade på hans faster Lena och han sken upp som en glad sol!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0