skit skit skit

Jag undrar ju hur jag kommer, eller OM jag kommer att fungera någosålunda överhuvudtaget när jag är 60 bast.
Jag bävar. Väldigt. Jag har så jäkla ont i varenda jävla muskel i hela JÄVLA kroppen, det är sånna här dagar som jag inte kan låta bli att tycka synd om mig själv och nästan grina en skvätt.
 
Gabriel kommer inte hem till en vidare rörlig mamma idag inte. Vilken tur att mamma inte kommer kunna springa runt efter dom två små terroristerna här senare i em när det härjas på högsta volym för att gapa som en kalkon att dämpa LJUDNIVÅÅÅN, att sluta kasta sakerna osv osv.. nä, för mamma har lite svårt med rörligheten.
 
Skit. Skit skit skit skit


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0