spring för livet jag är ur balans

Händerna mot himlen
 
 
 
Och helvete vad kallt det är. Med stora bokstäver. KALLT! Ljusare tider, kallare tider. Lite så känns det som, nä inget knasigt med vårt vårt klimat inte. Det är tur att småbarn inte klagar riktigt så mkt som en annan utan bara älskar att vara ute i alla väder.
 
 
Har ju så otroligt mkt vettigt på schemat idag känner jag just nu när jag försöker planera dagen och inser att fram till 13 är jag nog bara soffpotatis, sen jävlar. Träna, hämta kidsen, handla, hem, det dagliga kaoset börjar.. Börja på det där med tålamodövningarna.. låsa in sig på toan mellan andningarna, ja hejja morsan!!
 
 
Haha. Ja. Den här låten med Ansiktet, den är bra klurig, är det ngt slags budskap från deras sida att det borde vara okej med endel.. saker? Synd med låttexten faktiskt eftersom jag tycker det är förbannat märkligt det dom sjunger om, men melodin är ju rätt chill.
Ja. Jag sitter och nördar runt på youtube, herregud jag har ju ingenting vettigt att pyssla med fram till kl 13 sa jag ju! ;)
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0