stämplar på dom små stackarna


*blink blink*
 
 
Zara Larsson. Så jäkla sockersöt så jag vill bara äta upp henne.
En jäkla röst har hon oxå, Rihanna stuket. Och bara för det är hon såklart typ 12 bast. Nämen. 16 eller ngt.
Endel har ju turen på sin sida kan man ju känna då. Får man väl hoppas inte karriären hoppar och stampar halvt ihjäl henne som lille Bieber, han fick inte ens ha en brun cigarett mellan fingarna för då var det knark. Och efter en sån stämpel går det såklart på minsta lilla steg utför, allt går utför, bara för att man har setts röka ngt man kanske inte ser dagligen. Typ en brun cigarett. Knark! KNARK!!!!!!! Nä nu jävlar kommer det en Amy Winehouse och Pete Doherty efterträdare.. oh herrejösses, akta så ni inte bajsar ner er. Take a chill pill. Känner jag.
 
Zara Larsson - Uncover
den är helt okej :) btw..
 
 
Och förresten. Förlåt Ben&Jerry, jag avgudar ju er egentligen och jag skäms när jag behöver råsåga en av er senaste tillskott.. alltså.. fy, för er som inte är så stort of typ jordnötsringar eller den smaken överhuvudtaget, köp inte den glassen då, big fail. *kräkfärdig* jag överdriver inte. Men å andra sidan så är väl jordnötsringar bland det äckligaste jag vet och den här glasssorten är precis samma sak. Fast i glassform. Och värre. :( big fail, ben&jerrys!
 
 
peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0