utveckla en ny allergi kanske

Första arbetspraktikveckan är avklarad. Jag STORTRIVS, herregud vilka fina människor jag jobbar med. Inte bara personalen. Allt. Alla. Helt klart bästa stället jag satt min fot på som arbetsplats. Inget klår Rättarevägen.
 
Hoppas även på en lyckad helg då Celwin ska iväg till Mörtsjön med mormor imorgon och Jonas, Ronja och jag ska till Makke på födelsedagsfiesta. Bowla och grejor. Kul, kul, det var längesen. Man måste offra sig för alkoholens djävulska förbindelser iaf nån gång per halvår då jag inte längre kan dricka utan att bli seg, trött, huvudvärk å bara vill lägga mig. Inte ung längre inte. Festade rätt hårt 16-19 års ålder. Jag fattar att min kropp säger ifrån när den känner lukten från alkohol. Och baksmällan ska man inte ens gå in på. Varför finns denna hemska drog alkohol egentligen? Galet sjukt egentligen. Ja och hör sen! Men som sagt. Man får väl offra sig, annars blire ett jävla gnäll. Att träffa alla polare, bowla och umgås, det är ju aldrig fel, men denna alkohol.. herregud, bävar gör jag.. Nä, jag tror jag ska gå och bli allergisk.. gnäll.
 
Ska ta mig en vända ner till vårdcentralen då jag har en tid med min läkare idag och sen tror jag att jag ska pallra mig iväg och träna lite. Springa av mig, tömma hjärnan och lite från kalorilådan. Japp så får det nog bli. Migränen har lagt sig lite mer nu, dunkar bara på ena sidan av tinningen nu och jag kan sitta framför datorn utan att det ilar i hela huvudet och bakom ögonen. Det tycker jag är framsteg.
 
 
Mirrors. Förbannat fin måste jag säga. Videon också. <3
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0