21 maj, dag 2

dag 1, dag 2..klart.. imorgon vila.. varför känns det som att jag ändå kommer gå ut och gå? Lixom vanan just speciellt promenaderna. Är ju skönt om inte annat att bara gå och gå och gå med musiken i öronen. Det är bland det bästa om man vill komma ifrån en stund oxå..
 
Jag som inte ens trodde att jag skulle klara av att gå upp ur sängen imorse, men migränen sprang iväg åt andra hållet, förmodligen rädd för mitt morgon humör som alla andra. ;) lika bra det så ungarna kom iväg till dagis och sen tog jag å gjorde då mitt andra träningspass. Nu sitter jag med färg i håret och ska snart hoppa in i duschen, så fräsch som man är slängde jag i färgen i håret när jag kom hem och blev klar med träningen och tänkte att jag tar ju duschen ändå sen när färgen ska ut.. mums fräschaste morsan tjenna! Doftar gott.. ;)
 
Finns det nån värre känsla än när jag verkligen känner för att kolla på Snooki & Jwoww? Haha jag skäms! SKÄMS! Jag har nått rock bottom med mina serie beroende.. bara måste.. måste se vad som händer... hon har ju fått en bebismåste jag ju titta! haha störd
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0