27 maj

Vilken galen träningsvärk i benen, rumpan och ryggslutet jag har. Kaos!

På något vis är det rätt skönt för då känner man rent psykiskt lite mer hur duktig man är ;)
 
 
Har haft en väldigt märklig natt hemma hos oss inatt. Väldigt tung energi i sovrummet, typ spänt och bara rent av konstigt.. hade svårt att få ro och sova. Märkte en till bredvid mig som hade samma bekymmer, jo det var riktigt konstiga känslor som svepte omkring i oss under nattens gång. Speciellt när Celwin kommit in till oss i sovrummet för första gången nånsin, han har alltså aldrig kunnat ta sig ur sängen själv över spjälkanten, han får alltid hjälp upp av Gabriel eller oss, eller så drar vi bara ut sängen från kanten så han kan klättra ur där vi inte har nån sängkant, men han hade inte flyttat ut sängen heller, det såg man, den hade inte blivit flyttad alls inatt.
Celwin var pigg när han kom in.. han låg och stirrade upp på någon, någon skriver jag för det kan jag med 99,99999% veta att det var NÅGON han tittade på.. och pekade.. tog en stund innan han fick ro.. han kunde slå upp huvudet flera ggr och bara titta upp.. grejen var ju även det att han inte verkade rädd eller något sånt, det bara var.. något som störde.. efter några år i det här huset som har öpppnat en och en annan dörr i våra sinnen till något okänt, så kan man klargöra och utesluta saker och ting.. nätter som dessa som inatt te x, då var vi inte ensamma i lägenheten. Det kunde man ju verkligen sätta sitt feta arsle på, det var vi verkligen inte.
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0