3 maj hallsbergsmarken

 
Du min fina saknade hjärtebit, min, vår mormor, jag och ni aldrig får tillbaka. Du min älskade varma mormor. Jag kan aldrig ändra vad som hände, hur det hände, jag kan bara hantera framtiden och din bortgång till andra sidan. Jag hoppas av hela mitt hjärta att du kommer vara med mig, med oss som saknas oss så mycket, resten av vår stund som finns kvar på denna jord. Du fina kvinna som tillförde sån kärlek.
 
 
Idag var det hallsbergsmarken. Den tillför ju inte ett endaste dugg längre. Tråkigt nog. Eller? Ja, jag bryr mig inte. Jag gick dit efter jobbet med kidsen och deras mormor. Mindre roligt att försöka få dom därifrån. Speciellt Celwin. Tackar för sympatin av en kille som skötte tekopparna som gav Celwin en vikinghatt som tröst mitt i kaoset där en stund. ;) rart faktiskt..undrar hur mkt barnskrik och kaos dom genomgår på varje marknad.. hmmm
 
Gabriel åkte med förskolepolaren Joakim bakom Celwin i bilen ;) coolingarna..
 
 
 
Mormor och farmor på varsinn sida påväg ifrån marken. Nöjd kille, ja jo, lite sådär ;) speciellt med en påse marknadsgodis i luvan och vetande om att han ska få åka till Mörtis med mormor idag!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0