5 maj

Jaha, ja den här helgen var ju inte det minsta spännande, har varit mest trött och fördrivit tiden. Inte så illa med sovmorgon och så, såklart ;)
 
Men vi avslutar helgen, denna söndagen med en rätt så dålig film märker jag.. Ooga booga eller ngt heter den. Ja den får väl gå på, jag ska ändå snart hoppa i säng, en ny vecka väntar ju.
Jonas gjorde våfflor till middag, såklart riktigt smarriga och krispiga, tyckte Celwin oxå, smällde i sig nästan två med Kesella vanilj och hallonsylt. Emil var oxå upp och njöt av dom hemmagjorda våfflorna. Sen kilade vi ut till lekparken resten av em där Emil körde slut på Celwin (nästan, man kan knappt köra slut på den herren) med massa rutchkanaåkande ;) pang boom på rumpan hihi ja full rulle...
 
Mer spännande än så är det inte. Bloggandet går lite segt just nu känner jag.. dagarna flyter på, livet känns bra, solen börjar lysa på oss jordmänniskor mer och mer och sommaren är runt hörnet..hoppas vi? Det var ju nånting mer jag tänkte på förut idag.. men det var väl visst inte så viktigt så skit samma.
 
Tänder ljus för er varje kväll. Tankarna går på högvarv ibland.
 
Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0