8 maj

Eftersom jag lekte nattuggla rätt länge (enligt mig ialla fall då jag oftast är i säng redan 22) så var jag ju skapligt efterblivet trött imorse. Jovars, det kan jag lova. Sovit ett par timmar efter att jag lämnat Celwin på dagis och nu ska jag snart iväg och jobba. Blir lagom pigg och kommer igång till kvällen igen.. men imorgon är det ledigt ledigt leedigt och då ska vi bort till Tobbe och Carro och Celwins kusselin Lucas och mumsa smörgåstårta!
 
Några timmar jobb på lördag fm fick det bli oxå, annars hoppas jag på solsken så vi kan inviga bakgården här med våra solstolar och springande, gapande barn.. inte för att det inte redan har funnit det hela året men jag menar att det kan bli Celwins tur att störa grannarna oxå.. ;)
 
Peace
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0