ibland ska man ha tur med sin mamma

 
Dig tar jag med ner i soffan denna kväll efter dubbla pass på jobbet. Dag plus kvällen. Lite matt är man allt :)
 
Har mamma här nu oxå tills torsdag som ska passa kidsen eftersom jag jobbar även kväll plus natten imorgon, fan det blev hipp som happ ändringar idag och det skulle lösas med hämtning på dagis snabbt snabbt snabbt eftersom jag tackade ju såklart ja på en gång, lite panik i kaoset. Lite mycket, men det blev ju så bra så bra till slut.
 
Mysigt att ha mamma här i alla fall tycker jag. Ibland kanske inte alltför ofta ;) hihi. Jo, min kära mamma. Ger så mycket, förväntar sig aldrig något tillbaka. Så fungerar hon. Barnbarnen är ett allt för henne. Täcker och får väl nästan hela livscirkeln att snurra på lite ivrigare. Där har jag tur kan jag lova.
 
Tillbaka till boken. Den är riktigt bra! Tack för lånet, Anneli.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0