Kvällen då..

Annanaspajen blev totalt lyckad! :-) det var gräddigt och satt fint i magarna på mig, Jonas och även Emil som ville roffa åt sig receptet :-p ingen direkt raketforskning mina damer och herrar jag lovar den blir nog god hur man än gör, men det var en ny smakupplevelse kan jag säga. Inget man ätit förut. Mycket jag hade att berätta om min lyckade paj hörni.. Men... Bara så ni vet så är det GOTT! Ingen bild idag tyvärr ;)

Blev film, Beatiful Creatures, men jag ska nog ta och kolla om den, har ju pysslat med nästan allt annat ikväll, tvätt och plock.. Istället alltså.. Ja det är som det brukar vara då...

"Lockelsen som slår av alla spärrar och den slår av tills det är brutet, raring"

Idag har jag verkligen känt saknad efter dig, mormor, vackra otroliga människa. Endel dagar slår det en bit till, att det faktiskt har hänt, att du är borta, ditt stora hus är tomt. Tur att vi har fyllt det med så många otroliga minnen tillsammans. Du och vi. Tillsammans. Jösses vad du är saknad. Jag hann aldrig säga hejdå.
Men det finns en människa som jag förevigt kommer stå i tacksamhet till för nu vet jag. Jag vet det mitt hjärta och sinne behövde. Du ÄR med. Men idag, har jag inte kunnat sluta tänka och sakna dig. Min vackra älskade mormor. Tack!!!!!

Peace



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0