Lördag.. seg lördag

Igårkväll blev det ännu en omgång av filmen The Possesion, en rysare som Emil inte hade sett sett jag starta den snällt men blev dock inte mkt sittande för min del, jag sprang runt och pysslade med annat istället.. så mysig är den inte att se mer än en gång egentligen.. kom jag i underfund med..
 
Celwin slockande innan lunch idag.. en trött liten kille.. konstigt nog är jag oxå väldigt trött fast jag kom upp lite innan 11 idag.. helt galet sjukt skönt att få sova igen efter en natt då man knappt sover alls. I vanlig ordning. Min sömn och jag är inte alltid så överens..
 
Undra om jag ska gå tilbaka till soffan och somna en stund eller ngt.. jag är lagom trött nu igen känner jag. Ingen ork alls till ngt annat just nu, ska iväg till Jonas föräldrar på em, den enda lördagsplanen än så länge.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0