nu gick jag

Men gud vilken tur att vi har er som kan sätta ett ord på vad vi har nuförtien. Sen en webbsida som vi kan läsa vad det är vi har. Ja, jättebra, herregud. Var ju inte därför man sökte hjälp, för att få hjälp mot det man kämpar med dagligen, nej, det är för att sätta en diagnosjävel påt och sen kasta massa antidepressevia piller och allt vad det är man får.
 
 
Nä, jag pratar inte om mig själv. Blir bara så..så... så lustigt irriterad!!! Kul med facebook där man kan läsa ngt litet på 2 sek och bli rasande irriterad.
 
Nu gick jag till jobbet.. dagens måsten, alltså ett st sådanna, är klara, gick bra mkt bra och nu skiter jag i det här och är åter hemma ikväll. Tack för igår btw.. HÄHÄ..much very nice, mhmm.. haha


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0