ok, sista här då.. ;)

Det blev ju ett jävla bloggande just idag då, men här ni.. läs det här om ni dyrkar Skäringer lika mkt som jag. Lyckofasaden tar död på oss hon träffar ofta mitt i prick den kvinnan. Inte ofta. Jämt. Alla ggr, alla ord, alla sanningar. Jag skulle kunna mörda för att få ha en valig pratstund över en kaffe med henne. Vad som helst skulle jag kunna ge.
 
OCH jag har fått låna boken Universums plan av Anneli. Happy me! Tack för det. Lite andlighet och vägledning från alla håll och kanter behöver nog dom flesta. Att utforska och känna efter. Vi får väl se.
 
Även en annan liten sida jag läste om just fasader.. ja våra fasader vi sätter upp.. är ju tamefan som murar av STÅL vi bygger upp. Varför? Andas och släpp lite i taget istället.. Psykologen om fasader
 
 
Se långt in i dig själv längre än nånsin.. för varje beslut.. längre in..
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0