rastakulturen smakar gott i alla former?

Idag var jag till City Grossmed mina grabbar för första gången faktiskt.. som jag skrev förut.. med det där andra sorliga bladdret ni vet... Ialla fall.. dom har ju endel utbud på det mesta där, synd att det är enda in i stan.. Jag hittade bl a denna..
 
Som iste. Typ. Jättegod. Fanns lite mer liknande drycker
med samma märke. Och just denna Rasta/Bob marley
varorna som finns, dom råkar alltid vara riktigt bra. Av nån konstigt anledning? haha
 
 
Vi tog oss en cykeltur på em bort till svärföräldrarna och skulle stanna till förbi Bever påvägen hem och hur oartigt är det inte att inte öppna dörren då?! dåligt där.. även om ni turtuduvor påstår att ni inte var hemma.. ja jo ;)
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0