ros till er

Bara vill skriva ett kort litet inlägg om vilken trevlig dag/kväll vi haft på jobbet! Fyfan vad lyckligt lottad man är att man hamnade där. Vilken vinstlott, herregud. :-) puss på er och tack för att ni är så otroligt fina människor som arbetar där, allihopa! Kommer bli en helt fantastisk sommar där *peppar peppar* hihi
 
Kommer hem och poppar direkt riktigt smöriga popcorn i kastrull, länger ner arslet i soffan och ska se film. Men icke, slutar med ett massa annat plock här och var istället.. och så hamnar jag här.. haha, filmintresserad..
 
Försöka sig på att sova snart. Ännu ett kvällspass väntar imorgon. :-) Kan ju även vara riktigt bra om jag kommer ihåg att slänga på blankettjäveln på fkassan, jag menar, helt ärligt hur svårt ska det behöva vara att komma ihåg det? Hela dagen har jag skjutit fram det för jag glömt det. Minnet, det är hur bra som helst, men inte så värst långvarigt.
 
 
Psst..kolla in vad snygg jag var här.. nu har man ju pluffsat på sig ett par kg, dags att ta tag i det igen på riktigt! Speciellt när jag ser på dessa bilder, jag mådde så otroligt bra och friskt i kroppen!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0