vädret på medhåll fast intag av två ppiler på en dag?

Lite halvstressad. Varför är jag så stressad när jag vaknar lite senare på mornar fast jag vet att jag egentligen inte har bråttom och inga barn hemma och jag inte ska iväg och jobba förrän kl 15? Ok, idag hade jag ju lite och pyssla med innan men inget att nästan få hjärtklappning och stresseksem för och hoppa upp ur sängen och börja som om det brann i arslet på mig? Nä ok, inget stresseksem, aldrig haft, som tur är, så stressad som en annan kan vara menar jag.. ;-) en undran på måfå sådär oxå, det är väl inte farligt att ta två ppiller samma morgon va? jag kan aldrig sluta förundras av mitt beteende ibland. Imorse, tidigt, gick jag ju upp på toa, tog visst av ren automatik ett piller för dom ligger mitt framför näsan på mig så jag INTE SKA GLÖMMA dom men nånstans i mitt huvud tog jag ju aldrig något, gick och la mig, gick upp igen typ 3 timmar senare och gjorde samma procedur. Tills jag tittatde närmare på kartan. Antingen är det onsdag idag eller så har jag tagit två ppiller. Jag hade tagit två ppiller. Spolade visst ner huvudet där tidigt på morgon oxå..
 
 
 
Tur att vi har vädret på vår sida idag i alla fall. :-*
 
Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0