hamburgare, pommes och KETCHUUP

Ja total kaos där tre trappor upp ;) ungar hejvilt överallt. Har kastat in Celwin i det kaoset och han stormtrivdes ju såklart medan jag suttit och rökt cigarett efter cigarett vid fönstret med Jenny. Kaos där bortom öronen. Ibland får man lixom hojta till om det ens fungerar. Haha. Närrå, dom är bra goa ungarna. Lite högljudda när dom slås ihop bara kanske? Eller? Vad vet jag..
 
Dagens mat blir fan ngt jag inte gör ofta. Något jag inte gillade så mkt när jag var lite för då tyckte jag vi åt det för ofta men nu saknar jag det. Panerade kotletter, potatis, sås. Sallad. Gott, fyfan vad gott. Man kan ju alltid lyxa till med bearnais och vitlöksbaguetter till. Ja fyfan, strax sätta på potatisen!!! Men här sitter Celwin och försöker diskutera sig till "hamburgare, pommes", "pommes med KETCHUP" (han ääälskar ketchup), "hungrig, äta hamburgare.... med pommes!" haha unge!!
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0