knack knack

Scenario..
Du leker med döden. Bokstavligt. Döden vi ser på film i svart mantel och luva och allt det där ni vet man ser. Honom. Han är djävulen på riktigt, han är självaste Satan. Du leker med honom. Du har hur kul som helst med honom. Du vet inte alls vad du pysslar med men kul är det. Sen får du ett sånt slag i skallen och vaknar upp, börjar springa allt du äger och har ifrån honom för att han har fått dig att se en strimla längre och visa vad din framtid kan se ut som, det gör så ont och du bara springer så fort du kan tills du blöder ur alla jävla hål du har, tills du nästan bryter sönder dig. Du flyr och är så rädd att ett asplöv ser ut att vara still.
Svarta hålet i huvudet drar nästan ner dig helt i flykten, du skriker och bara fortsätter springa. Ifrån honom. Ifrån självaste djävulen, döden, svarta hålet. Du springer.. du börjar sakta ner.. du börjar kunna känna lite luft i lungorna.. du kan börja stanna upp för det känns nog som att du kan kan flytt ifrån honom.. du ser honom inte.. du börjar gå sakta i hopp om att aldrig behöva få vara med om samma sak igen. Samma smäll. Samma resa. Du landar mjukt... till slut...
..Knack.. knack.. du kollar i titthålet i din dörr, bakom din trygga dörr, din mur, du ser honom stå där. Han är där igen. du öppnar. Utan att ens tänka. Du bara öppnar. "Hej igen min käre vän..." som om ingenting har hänt.
 
 
 
Celwin har börjat gå på pottan förresten. Till ngt lite gladare ;) han började helt själv. Så nu äre pottträning igen här hemma! Kul. Idag ska vi på 2,5 års kontroll. Sen iväg och droppa av dom på dagis sen ska nog mamma till gymmet. Se om jag pallar mer än 30 min idag, Vill egentligen mest springa. Träna lite mage. Lite rumpa bumpa. Ja, förmodligen samma som igår. Vi får se hur mkt jag orkar. Jag tänker inte pusha min kropp efter denna vecka. Dags att tagga ner.
 

Gått och blivit lite halv frälst i Ciara. Litegrann. Ganska grym brud. Rätt snygg oxå. Men inte i Kaley Couco gruppen inte.
 
Peace
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0