Måndagkväll och Det Okända

Sitter här med röva nersatt i soffan med popcorn och te och Det okända på tv. Kalas. :)
 
Gabriel här igen, Celwin jättenöjd! Gabriel nu även nyklippt och skitsnygg, kommer vara absolut snyggast på dagis imorgon. På tal om imorgon blire att träna träna återigen. Finally. Dags att bita i det sura äpplet och komma på fötter igen och få träningen på rullning igen. Fan vad man ska trilskas med just det. Problemet med att bara KOMMA IVÄG! För när man väl är där så äre ju inte direkt jobbigt. Bara jätteskönt för hela kropp och själ.
Jenny och jag ska iväg och efter det sola. Gött. Vardagslyx. Vardagslyx att kunna dra iväg på kvällen efter en hög disk att sola oxå :) det gjorde jag idag.
 
Och eloge till mig för fan. Vad jag har grejat och donat, rensat och städat! Hela förmiddagen och lite till. Nu jäklar äre rensat! Men har ett litet projekt kvar imorgon. Fasiken, har till och med skrapat bort möglet på badrumskaklet i duschen. Aaa, jag vet. Äckligt. Även om vi ska snart måla om i hela badrummet ville jag ha bort det. Såklart vem fan skulle inte vilja det? Blä!! Så bara för det förtjänade jag att ligga och gosa mig i ett solarium nu ikväll. Blev en tur upp till byn och checka in nya apoteket. Lagom sådär bredvid systembolaget. Haha nu kan alla pillertrillare och alkoholister tjattra med varandra i kön om mornarna ;) thihi där var jag rolig. Det var faktiskt fint. Smink! Smink till och med :O hääärligt tycker ju jag faktiskt. Satan i gatan vad KALLT det var. Knappt värt utgången från det varma hemmet. Men frisk luft fick vi och en promenad. Korvstroganoff och ris slängde jag ihop när vi kom hem så fick det bli. Där var den dagen förbi. Måndagen. Och en till i familjen för veckan igen :D
 
Peace
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0