pics

Var iväg till Netto med Jenny och lillemannen Celwin. Fyndade utöver matinköp. :)
Fyndade lite annat med. Dags att börja med klapparna nu och inte i sista sekunden.
 
Var snabb in på parfymbutiken när jag såg hur dom lastade ut massor med Victoria Secret parfymer och body lotions. Har gått och blivit lite samlare av det och älskar dom.
I samma veva på mberg rundan med pappa, Bever och ungarna smakade jag för första gången på frozen yoghurt. Underbar. Rekomenderar jag starkt faktiskt. Nyttig glass.
 
 
Ritar. Någonting. Jääääättefint ;)
 
Ronja min älskade Ronja. Vad du är guld värd. Bästaste!
Varit med och ställt upp. Försökt hjälpa till med så mkt hon kunnat.
Varit en helt underbar vän.
 
Ungar massa ungar. Dom fick glass till slut ;)
 
Oväntat. Celwin har roffat åt sig iPaden hemma hos Jenny. ;)
En koncentrerad Saga tittar på barnprogram.
 
Ljusare tider kanske väntar. Synd med kylan ute. Jag vet fan inte hur jag ska palla me det.
Idag kom första snön. 18 oktober. Jag blir så trött! Jag vill inte! Vill inte ha nån jävla vinter! Det är så himla kallt och bökigt med så mkt kläder som ska på och av. Slaskigt och jävligt. Nä. Jag vill inte!
 
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0