akuten nästa

Första gången i mitt liv jag ska dra in till akuten. Icke hållbart. Väntar på skjuts in.. är panik nervös faktiskt, jag vet ju hur det funkar på akutmottagningen. Sitta och vänta. deras prioriteringar verkar vara bra skumma ibland. Ja inte vet jag, men att SITTA för mig är just nu inte så jävla rockigt.. men vad ska jag göra.. bara rent helvete det här.. vill inte åka nån jävla taxi in och vara där själv heller. Jonas kommer vara med mig.
Sitter med tummen mitt i handen.. vad ska man göra..

Jag blir ganska besviken. Inte ganska.. RÄTT SÅ besviken på er. :( men då vet jag. Då vet jag ialla fall.


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0