balansen är i ordning här hemma igen..

Jag ska strax ta och se färdigt The Ward som jag och Ronja kikade på idag under tiden Celwin sov efter vår tur till Kumla. Jag hann inte se färdigt och den verkade sluta märkligt, måste jag se.. Den var för övrigt rätt okej faktiskt. Lite halvtrist kanske? ^^
 
Fått en månad till sjukskrivning. Min läkare tycker inte jag borde jobba. Undrar vem som vill komma och betala mina räkningar då? Suck.. jag vill ju men jag kan inte, jag får inte, jag BÖR inte just nu.. jag hade tänkt typ 2 veckor till, men nä, en månad.. träna säger hon.. ja, det gick bra sist. Men jag saknar gymmet, imorgon efter att jag lämnat barnen på dagis ska jag dit. Återuppta där jag slutade. Hoppas på det bästa..
 
Har båda grabbarna hemma. Från ena sekunden till den andra ändras sinnesstämningen mellan dom. Det som sker det sker, man hinner knappt det man känner bara galenskapen omfamnar en istället. Det skriks endel i rummet nu.. NEEEEEEEEJ. NEEEEEEEEEEEJ SLUTA.. tystnad... pang! GRÅT... något i den stilen.. mycket släng och fläng med dörrar hit och dit. Klämda fingrar.. ja ni fattar.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0