banana skids mums me up!!

 
Har fått rå dille på dom här banangodingarna, BANANA SKIDS
som jag alltid åt även som liten, sällan jag och mina cravings..
ibland hade det fan haft mer sense om jag varit gravid..:D
mums me up goddammit!
 
 
Böt smycket i underdels piercingen. Rena rama pimp my belly up..
Galet läckert tycker jag men mindre smidigt. Iaf att sova i och
ha i som vardagligt. Nä det får bli en solo pärla som glimmar naveln till vardags ;D
Ni bet förstår detta är mkt viktigt hihi
 
 
GUDARS jag vill träna! Jag är myrig i kroppen och vill iväg till gymmet. Jag vill springa. Jag vill göra mina rump övningar med den förbannade bollen och känna av lite skön träningsvärk så man vet att man har kört hårt :D

Men nej.. :( får snällt vänta ett par dagar till tror jag? haha jag fan jag måste ju annars kommer ju folk tro att jag ljuger över min värk eller att jag är totalt dum i huvudet.. lite storhetsvansinne... ^^
 
Jag får nog suga på den karamellen ett tag till.
Nästa steg är iaf föräldramöte på Celwins dagis imorgon.
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0