bräcklig var det ja

Det är dags att ta sig till gymmet idag igen faktiskt. Men orkade inte imorse efter avlämning på dagis, får bli sen innan hämtning. För att ta med lilleman dit är ju inte på frågan, det har vi ju lärt oss ^^
 
Försöka fördriva tiden lite.. är så segt såhär på förmiddagarna.. bara gå runt och dra sig.. benet gör mindre ont.. ibland mer ont.. jag vill att det ska försvinna helt.. vill att det ska bli den 22 sept så min sjukskrivning kan försvinna.. om jag nu inte ska bli halvtids sjukskriven.. funderingar funderingar.. känns bra trist vafan att behöva vara det och inte ens hela 25 år fylla.. halvtidssjukskriven.. det är inte klokt hur bräcklig man är då. :P
 
Hitta ngt å plocka med och hålla sig sysselsatt..
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0