Dag 4

Bättre. Inte helt bra men bättre. Tomheten i huvudet som ekar och gapar efter ngt att fylla med bara.. men det är Gabriel vecka och det är lättare att fylla skallen med det ena och det tredje. *ChAoS *
 
Tur att jag har ngt att fylla förmiddagarna med. Miriam och Wille va här nyss och plockade på sig massvis barnkläder :D skönt att bli av med!! Slippa slänga, ännu bättre. Jättesynd ju. Jag har fler kartonger i källaren om du vill ha ;) bara att säga till.. inte orkat ta itu med vad jag ska göra av dom. Först ville jag absolut inte slänga något. Ytterst få plagg isf. Slitna plagg. Annars ville jag spara. Varför? Jo för jag märkte hur jäkla bra det var att jag sparade nästan allt efter Gabriel när Celwin med tiden växte och jag bara tog fram kartong efter kartong med kläder. Skor. Ytterkläder. Sommarkläder. Allt. Inte så mkt att behöva handla till honom. Fast det gjorde man ju ändå. Men egentligen hade det inte behövts. Så jag hade samma tankar kring barn nr 3.. som jag inte vill ha än... på några år, men då kommer jag vilja köpa nytt. NYTT & FRÄSCHT ska barn nr 3 ha. Inte kläder som går sitt tredje varv, ngn måtta får det va. Absolut inga fel i det om kläderna är hela och fina. Speciellt ytterkläder och skor. Men jag vet redan nu att jag kommer vilja ha nytt.
 
Dra på sig ansiktet och dra utåt. Handling och hämta kids på dagis. Komma på ngn mat att fixa idag. Ja, det oxå.
 
Imorgon är det dag 5


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0