det finns mindre biljanta ideer men inte mina inte ;)

 
 
fyndade lite på Netto idag :))) såklart Peace lover. Mysigt.
 
Har haft en riktigt seg dag. Men men det var det väl värt för igår var det ju en riktigt härlig dag i värmen. På dagen blev det en utflykt med Jonas och Celwin till storstaden Örebro. Celwins jungfru färd med tåg. Det var välldans speciellt. Mkt tjat om tåg. Han är helt farchinerad av tåg. Kul :)
Ronja dök upp senare och jag kom ju på den briljanta idén att sola och efter det dricka lite alkohol.. och sen en ännu mer briljant idé att ringa Markus och där hamnade vi. Kl 3 var vi hemma igen. Fulla och mindre tystlåtna skulle vi göra äggröra, just like the old times. Wonderful wonderful. Haha! Det var en riktigt kul kväll. Vi var ett BRILJANT gäng ;) dans, massa dans.. gagnam stye, woop woop.. haha diamant värt. Tur att det inte fanns nån kamera i närheten.
 
 
 
Idag har Ronja och jag spenderat största delen i sängen och tittat på tv och film.. en kanon rekomendation brudar. Magic Mike med Channing Tatum om ni är ett fan av den herren.
 
Imorgon äre gymmet som gäller igen! Dags att återuppta det efter ett par dagars paus.. hoppas knäna inte protesterar eller diskbråcket heller för den delen. Mindre kul om det vore ren pain att behöva ha ont hela tiden.
 
Dags att börja runda av och inta en ny vecka :) imorgon kommer mitt andra lille minitroll hem igen, då blir det liv i luckan återigen.. ordningen återställd.
 
Peace
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0