I would do her..

Kvällsmys. Home sweet home.
 
Titta min fina vinglas-samling :D
 
Och förresten...
 
Man ska fanimig kunna få umgås med sina vänner, sina närmsta vänner, utan att det ska behöva bli problem som kan skada ett förhållande. Det är inte ok att bete sig sådär, jag blir galet förbannad på hur det hela har blåsts upp till en jätte slemballong.. jättekul när den smäller... Jag blir förbannat ledsen när jag får höra att en av mina närmsta vänner ska behöva dras in i ett tjaffs och behöva förklara sig för att han umgås med mig. Visst, fine, hon har inte varit med alla år, någon sådär utifrån kan ha rätt till att undra. Men det ska inte behöva gå såhär långt. Och vissa saker bör väl vara tvåsidiga, ömsesidiga. Det verkar inte riktigt vara så. Att ena får all skit och skuld på sig är inte rätt. Inte OK att behöva förklara sig om en vänskap överhuvudtaget. Tillit är ngt sårbart så akta att den inte biter dig i rumpestumpen.
 
Gick och la mig vid 21 ungefär. RÄTT så trött typ.. ja.. men insåg till slut hur meningslöst det var att ens försöka sova.. myrkrypen i fötterna var ju inte att leka med. Och allt skit som hänt idag knager mig. Jag tycker ju det är så tråkigt och undrar varför det ska behöva bli trubbel. Ett stort problem bildat av.. luft. Ingenting. Onödigaste i världen känns det som.
 
Sitter uppe en stund till. Dregglar lite över hetaste Kaley Couco
I would do her... 
 
 
På tal om inget sådär. Men hennes utseende är väl ett sånt som varenda
flicka vill ha. Och om man är en pojke är det ngt varenda pojke vill komma över eller?
Am i wrong? möhöhö mums!! Hon är en number 10. Högst!
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0