jag gnäller lite till

Det var visst Snabba Cash på tv ikväll :D kanon ju. Vågar inte lägga mig och försöka somna.. bävar inför kommande natt. Jag hatar att försöka sova med värk. Det hela slutar med att jag börjar frossa och blir illamående av tröttheten och deckar av ren utmattning typ vid 5 på morgon och då äre ju lite sent.. eller tidigt? Suck. Bara så jäkla mkt gnäll känner jag... ;) sorry, blir gnällig som en 5 åring när jag har ont vilket jag har jämt nu.
 
Imorgon måste jag ringa rektorn till förskolan ungarna går på.. försöka få tag i min läkare.. försöka inte vara arg på fucking Röntgenmottagningen och även Ortopedjävlarna! 6 månader? Väntelista? Va? Det var det inte sist inte! Då tog det knappt en månad innan jag blev skickad till röntgen sen ortoped. Crazy bitches vafan äre här.. sjukgymnastik? not so much till hjälp lovar jag.. träning träning.. jag har provat det, det VERKAR inte hjälpa..
 
OCH har ju helt glömt att tacka dig Ronja min fina för presenten och rosorna <3 tack


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0