Jo.. så är det

 
 
Vet inte om det där var sarkastiskt eller inte men ja, jag har faktiskt vidrigt ont i ryggen. Nu är hela mellangärdet fucked. Kan inte stå, sitta, röra mig eller ngt utan att det gör ont. Jag började träna för att alla säger att det är bra för ryggen osv osv. Börjar tvivla på det!! Skönt att komma igång och träna och förutom träningsvärken så gör det inte ont i ryggen när jag väl tränar. Det kommer efteråt. Och som idag en blixt från klar himmel fuckade ryggen åt helvete. Bara sådär. Ni vet längst ner på ryggen. Hela området där. Ner till ljumskarna. Det är ett lagom helvete kan jag tala om. Jag vet inte ens om det är diskbråcket som bråkar eller vad fan det är som händer.
 
Så jo, jag har ganska ont i ryggen. Kaan väl tänka mig att många ser mig ute eller på gymmet och tänker vafan är hon sjukskriven för hon verkar inte ha ont osv osv. Bite me säger jag! Sen säger jag inget mer.
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0