kräkmagad much?

REA på massa converse. Svag som man är så hamna
dessa hos mig.. ;)
 
 
Även Ronja hamnade hos oss en stund idag. Kräkmagad much? Ja det tror jag visst.. Celwin skiter ner sig, jag märkte ju inte det förrän jag skulle klä av han när han står upp.. vi börjar ju tramsa oss lite sådär busigt "baaaajs Celwin du hade ju baaaajsat!" ja jätteroligt ha ha haaaa.. men det hela slutar med att Celwin oxå skulle göra sig sådär lustig som han och hans storebror brukar göra, hulka sig och prata om kiss och bajs.. ja jätteroligt tills Celwin även lägger två stora pizzor på mattan och golvet. Inte långt ifrån att Ronja oxå gjorde det.. haha! Härligt att man är såå härdad ;) mums
 
Dagen började inte minst av guess what.. jo att jag spydde som en räka! Med sån migrän att jag knappt kunde somna om igen.. det var verkligen ett mindre roligt sätt att starta dagen på..
 
Nu ska jag inta sängläge bredvid min stackars Jonas som har massa ont i ryggen idag.. tjocka popcorn och somna till tvn.. men imorgon ska jag faktiskt ta mig iväg och träna.. planen att göra det imorse sket sig ju rätt hårt tyvärr, sorry Emmy :/ :p
 
Peace
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0