Onsdag

Celwin vet att han inte får hoppa runt i sängen i vårt sovrum. Fast ändå, varje gång han tar sig in dit så är han inte smartare än att skratta sådär gapigt så man fattar direkt vart han är. Varje gång :P tur att det inte är så roligt längre än en liten stund...
 
Hade behövt ta oss iväg till affären nu på fm men har blivit så att vi inte gjort ett enda dugg. Jag har skapligt ont i benet och ryggen idag. Just idag som jag valde att ha Celwin hemma för jag inte har haft så ont sista tiden. Perfekt.
 
Ska snart ta och kasta ihop nån lunch till oss och sen bara vänta ut dagen för det verkar inte hända mkt spännande idag... känns segt idag.. dena onsdag 4 september.. kyligare och kyligare ute.. och snart vankas min 25 års dag :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0