pics

 
Jonas sätter upp parabolen :) äntligen tv i sovrummet. Vi har ju kunnat kollat film där bara än så länge.. nu blire tv å allt fan vad guld.
 
Nyköpta ringar. :) (HM)
 
Igårkväll hade min man och jag väldigt mysigt. Det var längesen vi hade en sån otroligt fin kväll tillsammans. :*
 
 
Ni ska höra Gabriel när vi ska iväg till Forma. Han är så jäkla taggad och peppar en annan ngt fruktansvärt. ;) han är fan inte dum inte.. haha. Nästan som om det är han som tränar. Gissa varför han är taggad på att komma dit..kanske inte en viss XBOX som lockar.. han sitter bra där kan jag lova. :)
 
Gabriel - Vet du varför det är bra att träna? Jo för då får man stora muskler! Ja det är jättebra..
Jag - Ja det och att man får bort massa fett!
Gabriel - Ja och så man blir lika stark som barbastark
Jag - ska jag satsa på det?
Gabriel - Du är snart där mamma snart....
 
haha okej??!!!
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0