Väggarna räcker inte till här

Ja det är ju rätt mysigt att åter befinna sig i soffan med kaffe och massa tända ljus i tv-rummet. Hmm. Hösten, brr! Mysigt lr bara kallt? Det är det värsta. Kylan. Ute, inne ja överhuvudtaget. Tror det hade varit mindre jobbigt (såklart) om man hade haft önskad temperatur inomhus när värmen försvinner ute. Nä fan inte kul att vakna till att det är kallt i hela lägenheten och det går inte att göra ngt åt att justera det ens förutom värmeljus. Rockigt va.. När väggarna inte räcker till...

Idag ska jag och celwin iväg och handla lite. Och imorgon em kommer Ronja på tjejkväll. Måste luska på ngt gott ät och drickbart. 

Tack för igår, köra mamma. Vi åt lunch på Coco Thai och gled rund på Lindex där jag fick mig lite fint hem, tack tack ;) och sen hem då jag klickade hem höstackor till kidsen, även betalt av henne. Det var uppskattat! <3 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0