2014 dag 1

Första dagen på det nya året. Då var det dags igen att fylla ut ännu ett år. Fan, när det förra äntligen tagit slut. 
:-)

Slutspurten på 2013 i vissa delar av livet blev väldigt uppklarade och nu har jag faktiskt, som jag trodde ibland kunde vara helt omöjligt, tappat den sista gnutta av respekt som fanns helt och hållet. Nä fyfan säger jag. Hyfs. Logik. Its a two way street, vill man ha respekt ser man till att förtjäna den. Det är inget man får bara för att man tycker att man ska ha den. Jag tänker då fan inte tussa runt på såriga tår längre. Jag har försökt och vara väldigt tålmodig men nog är nog. 

Tack för igår det som nu var. Jag har ouppklarade meningar om nyårsafton vi firade. Ofrivillig sömnlöshet och rena rama förgiftningen. Idag är jag bra svullen om magen och går och småfiser lagom mumsigt. Blev att sjukskriva sig och bara hoppas att man är fit for fight på fredag och kvällspass.


God fortsättning. Peace




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0