5 år och planerar bröllop

Hår-projektet nästan klart. Får se imorgon om jag lägger i andra den ljusare färgen. Jag vet ju hur jag brukar vara när det kmr till mig och mitt hår. Missbrukar hårfärg kan man kanske säga. Tills jag blir nöjd och det brukar jag inte bli i första taget. Men nu har Jenny satt i löshåret på mig och det har jag ljusat upp i tre omgångar och nu lagt i en röd-ljusbrun färg i mitt eget för att få en och samma i hela skiten och det blev ju bra. Duktig jag är :-D ja, det är ju iaf tur att jag tycker det är roligt att greja med sånt annars hade jag gett mig in i ett helvete :o

Har mamma här ikväll, hon kom till ungarna för jag skulle jobba och det betyder sovmorgon för både mig och Jonas, woop!! ska ta och plocka bort resten av julen som finns kvar, granen ska väl bort snarast den med. Gött. Bort! Nu är det faktiskt ljusa tider vi går mot. Och påsk. Och midsommar. Hihi fan vad fint. Skogarna ropar!

Jag har en 5 årig här som redan går i gifta tankar med Agnes från hans dagis. Hon ska även bli mamma till deras barn. Som dom ska säga åt att gå in på rummet om dom är stygga! Ja och hör sen. För då är det dom som bestämmer, faktiskt! 
Har mig en riktig liten charmör. Synd att det inte funkade med Lily som han var kär i förut, han böt ju dagis och Lily blev kvar men det gjorde ju inget sa han, han fick ju träffa söta Agnes då istället. ;-)

Har svårt att lixom filtrera i hjärtat när jag hör honom säga sånt här. Det är så jävla gulligt och roligt när han berättar sånt här. Jag blir så ställd. Jag önskar att han kommer att fortsätta berätta saker för mig. När han blir äldre. Sånna här saker. 


Gabriel - mamma vem är du kär i? 
Jag- i dig och celwin!
Gabriel - jaha..... Jag trodde du var kär i Jonas

Haha sötskit!

Peace 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0