På återseende jul strålande jul

Hur i helvete uppdaterar man datum och tid på en iPhone 5c?! Den har ju fått fjutt telefonfan. Efter tolv-slaget på nyår hände ngt med den och nu spelar det ingen roll vad jag gör så hamnar tiden efter hela jäkla tiden. Så jäkla trött på all denna tekniken så jag vill spy, ändå måste man ha den och är så jävla beroende av den. Idioti!

Idag flyttade sista av julen ifrån vårt hem tills det är dags igen. Granen kastades ut och Celwin blev klippt så nu är han fin i håret såhär början av nya året. Och i veckan börjar dagis igen. Halleluja. 

Måste föesöka hitta mitt jävla nässpray nu. Att det ska försvinna jämt. 

Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0