Paus

Jag tar liten paus från läsandet och bloggar lite onödigt istället.. 

Jag rekomenderar denna starkt. Jag har läst hittills under bara idag 245 sidor. Det är 600 sidor i den ;-) fastnat helt. Men jag maler genom böcker när jag väl börjar. Jag har mina läs perioder. Sen kan det gå länge då jag inte har ngn ro i kroppen att läsa så mkt. 

Nu har jag slutit in mig såhär igen. Det drabbar oftast dom som står mig allra närmast, dom som jag allra minst vill utesluta. Egentligen. Men olyckligtvis blir det så. Och då är en bok, en bra bok, bra att ha. Då flyger man iväg lite ifrån bubblan som inte alls är så jäkla häftig att vara inlåst i. 

Såhär roligt hade dom i fm ;p 
Dom har funnit varandra som få lyckas. Med varandra är dom hela. 

Peace



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0