Torsdag


Ser du? Ser du det där lilla odåga till troll - igen? Där bakom hörnet - igen? Ja, då är jaget minsann på semester igen. Dom trivs inte så bra ihop. Vet inte hur  länge odågan, trollet, hade tänkt stanna. Situationen är känslig. Och det sorgliga är att det enda som kan styra bort odågan är jaget. Jaget är rädd och panikslagen att behöva styra över och ta kontrollen. Fast jaget VET exakt hur det behöver gå till. Men som sagt. Jaget är på semester.

Du min vackra skapelse vad mamma älskar dig. 

Och nu denna kväll sitter jag och trycker uppe hos Jenny, grejar med naglarna och lite fransk manikyr. Oh la la 
Imorse kom hon ner till mig. Kl typ 09. Hon somna. Till 12. Mkt givande. Nu. Sitter jag och trycker i köket och hon ligger inne och pratar i telefonen. Sociala kompisen ;-) tur att hon är så himla söt då så jag inte orkar bli sur?! Haha




Peace 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0