Kvällning

En kvällspromenad var fan inte så värst uppskattat inte! Jag och Kelwin skulle ta sällis upp till station med mamma och Gabriel som skulle åka med mormor hem till Asund. Först var det lite lätt regn. När vi var på väg till Miriam en sväng efter var det ju total storm och regn. Fyfan. Och inget regnställ till vagnen. Kelwin tyckte inte det var det minsta trevligt att vara ute ikväll. Så vi snabbade oss att handla lite på könsum och sen hemmåt! Kelwin slocknade fort efter glassen jag lovat honom :-) 

Nu sitter jag, Jonas och Emil och tittar på Danny the dog med Jet Li? Tror jag? Inte min typ av min men jag lär slockna snart här i soffan. Iaf efter denna dag som gått i ett. Träningen nu 5e dagen på raken efter nästan 2 månader paus av alla dessa anledningar som varit. Livet fullständigt upp och ner. Inget i ordning. Med min träning känns det som att jag skulle kunna upprätthålla ordningen i kosmos a la mitt liv. I ständig nollning och rullning. Vi krigar tillsammans, älskling. Det går fram. Våra fina ungar gör det hela vackrare och utan dom hade jag gett upp längesen. Det är familjen jag greppar taget om så hårt när jag känner att jag börjar falla. Och dom tar tag i mig. Lika hårt om inte hårdare. Drar upp mig. Och allt jag känner är skuld, samvete, ångest. Ånger. Ågren på besök. Tankarna lixom börjar ta över och då ska jag vara glad att jag har goda sociala resurser runt mig som gör att jag slipper vara ensam med alla tankar om jag inte vill. Tack för det till er som vet vilka ni är. 

Glad för dig Emil. Strongt! Kämpar på gör du och det är underbart att se. Håller tummarna and cross my fingers. Jonas och jag finns här alla dagar 24/7. Det är skönt att ha dig här så man samtidigt håller koll på dig 😁

Hihi

Nähepp kanske kolla vidare på filmen. Innan jag lägger mig bekvämt tar jag nog en cigg.., och kanske disken. 

Peace



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0