Lax i en lax ask

Kaffe och lax knäckemacka till frulle idag. Sovit dåligt. Igen. Drömt mardrömmar. Inte ngt roligt alls minst sagt! 

Men. Om man jämför med tidigare, så mår man ändå mkt bättre. Jag tror det kan ha ngt med träningen att göra. Geni som man är så har jag räknat ut det ;) vore ännu bättre om man kunde få vakna på morgon utan att jämföra sig med Greta, 87. Stel som pinnen. Tar 10 år innan man kan göra ngt vettigt. Sätta sig på toan, ja bara det kan ta sin stund.  Ska det verkligen behöva vara så? Hur ska det då se ut när man väl blir 87? Robotarna som styr allt å man behöver inte röra en fena själv. Hoppas det iaf, ser knappast ljust ut för min rygg  menar jag.. 💃 👌
Nästan så man gnisslar när man rör sig. Heja heja 






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0