Natti natti


Think twice.

Den här fm började mer ilsket än vanligt. Och så förbannat känslosam jag är nu sista tiden kunde jag inte ens skälla ut honom utan att börja hurkla och till slut be om ursäkt och förklara varför endel saker inte är okej att säga. 

Jag är så jävla trött. Trött trött trött. Kan sova bort halva dagarna på em, vara vaken nåra tim på kvällen och sen pang ner i kudden. Så trött! Undrar om det möjligtvis kan vara värken som gör kroppen helt färdig och utmattad. Imorgon ska jag krypa tillbaka till gymmet igen. Om jah inte hinner med det innan kl 17 idag. Skulle behöva det så jag inte sover bort allt igen. Kanske skulle kunna ta med Gabriel då. 




Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0