Onsdag

Projekt byta rum med ungarna var en väldigt bra tanke när den fort var i tanken. Mindre smidig och bra väl in action. Genomförandet är pågående. Börjar väl sakta arta sig men jag står och tar en cigg istället (hela tiden i princip) och har hämtat barnen, handlat... Och lite sånt... Jag har tur med mannen jag fångat till mig här i livet  som har gjort så jävla mkt och grejat non stop. Haha ändå ser det inte ut son det hähääää. Men konstigt. Grejer högt och lågt. Kan verka som en flytt. Fast lite så, mellan två rum. Haha två ungar hemma nu som är som två änglar och är inte ett dugg i vägen. Mest en Bever och Emil som springer runt här. 

Hoppas på vädret blir lite häftigare imorn. Träna ska jag göra iaf. Blev inget med det idag. Blev dollarstore med Jenny och Ronja istället ;-)

Nu ska jag tag i skiten här.. 
Blond är jag igen guld:-) 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0