Projekt i kåken

Åter dags för det rutinerliga utv samtalet. Allt var kalasbra. Förutom att jag blir känslosam för minsta lilla sista tiden. Jonas tycker jag borde investera i ett gravtest. Hell no :-p

Blev gymmet med Emmy efteråt. Gabriel fick ta ledig från dagis efter samtalet imorse och följa med oss tjejer och köra stenhårt pass. På Xboxet. Eller ps3 eller ngt vad det nu är. Nöjda och glada möter vi morfar efteråt, köper fika, åker hem, dricker kaffe och belönar oss med en knullgod kanelbulle för det härliga gympasset. *host* 

Sen en tur mot bvc. Vaccinering. Gick fint fint ju. Våran pojke har växt 9 fucking cm på knappt 1 år. Frammåt gåre, som blixten i rumpan är han snart en finnig 15 årig och vill ha en moppejävel. Om vi ni skaffar en svär-burk, lär han lätt kunna spara ihop till en tills dess! Hähä

Byte av sov och barnrum projekt på gång oxå. :-D plus att en ny tv har anlänt hem till oss denna tisdag oxå. Mums 
På tal om projekt. Ljusa upp håret igen. Jag har kommit fram till att jag vill ha det ljust. Jag trivs så. 

Nu går jag och mumsar på min man. 

Erkänt en pinsam sak idag för en vän jag håller kär. Och hoppas hon kan förlåta mina dumheter. Om jag ens överhuvudtaget kan det själv. Dumheter.

Peace


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0