Make lovin stay



Häftigt det här. Emil slocknade på tre röda. Vi skulle se film. Ja. Snark med det samma. Jag bör självklart film för den vi drog igång va väl mer INTE min kopp te alls. Nu roar jag mig med att fixa naglarna och plocka lite här å var. Och bloggar. Bloggar väldigt givande och intressanta saker eller hur ? 👌

På lördag har vi fieSta här hemma hos oss, vi samlar ihop gänget från förr. Välkomna ni som antagligen känner för det att ni tillhör det. 🎶 taggaråå ;-)

Peace my friends.
Make some sweet lovin'
Not som crappy fightin'



Kommentarer
Mia Pettersson

Jag tycker du borde nämna din kille lite mer och lägga upp kort på han . ;)

2014-05-14 @ 09:06:33


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0