Det var visst löning i helgen




Gjorde en ganska nyttig upptäckt. Å tidigt denna morgon som fan. Kl 6 va ja uppe å drog igång SOA. Aldrig för tidigt för det. Och kom underfund med mig själv ngt ja kanske skulle ha kommit på tidigare och sagt högt. Men har aldrig påstått att jag är duktig på att hantera sånt här, att allt annat i livet varit så jävla uppochner ett par månader nu, inte ens organiserad kaos, inte ens i närheten alltså, så kanske äre därför jag inte förrän nu insett det. Bättre sent än aldrig. Bara krig med mig själv just nu. Mitt sätt att hantera att min bästa vän flyttat. Hur hanterar man det lixom? Jag är van vid att han finns HÄR. Inte i Sthlm. Missunnar ingen lyckan. Bara jag som har svårt att hantera det. Men det går över. Nu när jag insett det ialla fall. Jag måste få bli sur, ledsen eller bitter... För mig själv.. Men glädjas utåt. Bara det att jag snubblat på mina egna jäkla känslor för allt i livet, inklusive det, så det har ist kommit ut så. Å mitt bemötande kanske inte det bästa. Jag hoppas att hon kunde godta min ursäkt :-p

Och vilken fail att åka till mberg i fm. Folk. Överallt! Hjälp. Längesen man befann sig i en sån folkmassa. Panik :-p mitt huvud är inte helt överens med mig och ganska tjurig nu. Det känner jag... 
Å de är 10000 år kvar på denna dag!!! 

Blä... 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0