,,,... . . . ... .. . ....... .

Jag Hade längtat efter dig idag hela dagen hela kvällen, på väg hem ikväll tog jag till och med ett lycko skutt så folk under dagtid hade tittat märkligt på mig. Jag hade en bubbly feeling in my tummy igen, att jag har gått å blivit den där Agga som ja va en gång tidigarei mitt liv och det var exakt 5 år sen, första tiden efter 5 oktober.
Bra jobbat där älskling, high five! Gjorde vi bra fan. Men ledsen blev jag ikväll. Jag ville vara dig nära hela kvällen fast ja va hos tjejkompis, ok, det behöver man få vara utan att sakna sin älsklingpälsklingputtinuttellinuttnuttgris hela jävla tiden och man ska absolut inte den andre tvinga FRAM ngt heller!!!! det är viktigt. Som fan. Men oftast brukar man inse va man har när man inte har har det llängre. MEn heter man mig ger man sig fucking high five när man lyckats NÄSTAN förlora det för treedje gången på kort tid, änd¨lyckas behålla det. Hurgjorde jag? 50% av den förtjänsten låg ju hos dig, pälskling, du valde rätt, alla ggr. Den här gången är tredje gången here we come och jag tänker föda fler ungar till dig, gifta mig med dig i skogen vid en buske med trollmormor som viger oss, ja hade fan inte ansträngt mitt lilla huvud sådär som ja gjort och bara hållt tummarna att du du kan höra mitt hjärta nästan förblöda om du faktiskt skulle lämna det. Mig. Oss. Och ikväll när jag insåg hur ledsen jag blev när jag fick den där kritiken IGEN, så fattade jag att ja, men längre ifrån dig än rummet intill kommer du aldrig vara. MEn jag har stor äckligt jobbig sov-seperationsångest från dig du min snuttis. Snuttenalle. "Var är min snuuuuttis?"... dig måste ja ha med.. överallt.. ifall att !! MEn snälla älskade du. Fräs inte åt mig när jag har saknat dig såhär mkt och varit ifrån dig nattetid längretid oxå. Gör inte så mot mig ja kan inte hålla allt uppe samtidigt hur länge som helst. Jag behöver minst två bollar i gungning för att hålla mig vid liv. Barnen och du. (NI) mamma och pappa (FAMILJ) och mamma med pappa. Jag ska ta en cigg å fundera lite till över saker lite mer så ja nästan spricker, menjag är inte ledsen längre utan bara så jävla trött. Ska dra på en film och bädda ner mig igen i soffan. Och somna efter 3 sekunder in i filmen. 
Ciao
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

agnieszka

Mitt i kaoset men det är så jag driver det

RSS 2.0